Merkbeleving en conversie

Websites en webmarketing voor zakelijke dienstverleners

People don’t buy what you do; they buy why you do it. Deze zin is afkomstig van Simon Sinek, die in het filmpje hiernaast zijn model van de Golden Circle uiteenzet. Tip: kijken.

In de zakelijke dienstverlening is de Golden Circle volgens ons een uitstekend uitgangspunt voor je marketing. Communiceer wat je doet en hoe je dat doet, maar vertel vooral waarom je dat doet. Ook online.

 
  Sociaal bewijs: bekende organisaties die de oplossingen van Reasult gebruiken.

Naast het model van de Golden Circle maken wij veel gebruik van de ideeën over beïnvloeding zoals Robert Cialdini die heeft geformuleerd in zijn standaardwerk ‘Invloed’.

Cialdini identificeert zes principes die een rol spelen bij succesvol overtuigen:

  • Wederkerigheid
  • Consistentie
  • Sociaal bewijs
  • Sympathie
  • Autoriteit
  • Schaarste

Samen met Sinek en Cialdini willen wij:

  • Potentiële klanten laten zien op welke vlakken jullie organisatie zich echt onderscheidt
  • Bestaande relaties bevestigen in hun keuze om met jullie samen te werken
  • Meer leads, offerteaanvragen en salesafspraken voor je organisatie genereren


 
Het autoriteitsprincipe: al 30 jaar Duits kwaliteitsfabricaat

De website sluit nu veel beter aan bij wie wij zijn, wat we doen en waar we voor staan.

Walter Wind, Reasult